Godmorgon onsdag !


Igår kväll blev alla bilder lite knasiga... Jag hade i alla fall på mig klänning/kjole från Zara, sjal från Jaliero Santi, byxor Filippa K, skinnjacka & väska från Heartmade.

Igår kväll var jag ute och tog "ett glas vitt"  (hmm... well... ;-) med min kära veninna Trine på Odeon och  vi hade verkligen SÅ KUL !! :-) Men - idag är jag trött mama... ;-)

Nu ska vi göra oss klara för dagis här och sen tror jag faktiskt att jag ska gå raka vägen hem till soffan och sova lite till ;-)

Önskar dig en FANTASTISK dag och här kommer dagens:

"Det är bara det vi inte gjorde som vi ångrar."
/ Ur "En härlig bok."

P.S Darling - TACK för en fabulous kväll !! Vi får göra om den snart igen ;-)

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Mysigt med en tjejkväll, och blir det nånsin bara "ett glas vitt"? ;)

Postat av: L

Åh kära du...min tjejlunch på Tures igår slutade inte heller med bara "ett glas vitt" vi hade såå trevligt och plötsligt så blev ett fyra....På väg hem tittade vi in på Mathilde och jag kom ut med 2 fina tunikor....bla. en olivgrön från Hunky Dory som Elin hade på sig och då såg den ju så fin ut (vet inte om oliv är min färg) men jag slog till iaf - kul med en ny färg i garderoben - Hoppas du får en bra dag idag - mulet i STO - Kram

2008-08-27 @ 08:56:06
Postat av: Ann

Alltid kul med tjejkväll! Saknar det väldigt mkt när man bor utomlands.

Du har alltid så fina tunikor o klänningar som du får till på ett ledigt sätt.

Ofta känner jag mig för uppklädd med klänning, men på dig ser det så chict o avslappnat ut.



Tips på hur man får till det önskas!



må väl o vila dig!

2008-08-27 @ 08:56:31
URL: http://vardagiparadiset.blogspot.com/
Postat av: Modesmycken

Hej!



Nu kan man tjuvtitta på smyckena vi ska sälja!

Kom in till oss och tyck till!



//Modesmcyken

2008-08-27 @ 10:31:05
URL: http://modesmycken.blogg.se/
Postat av: Cicci

Vit vintageklänning m svart mönster från London: http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=70929313



Även gul trendig oversizekofta: http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=71136707

2008-08-27 @ 10:53:16
Postat av: Madelene(Landvetter)

Hej.Hoppas allt är bra med er.Här hemma är vi sjuka hela familjen.Går det bra för Johanna på dagis? När sätter du i gång med ditt företag? Hoppas ni har en trevlig Onsdag.

Kram Madelene

2008-08-27 @ 12:12:08
Postat av: jenna

Hej!

Dagens fråga handlar idag om sex, att bli påkommen och grannar som stör.

Kolla gärna in bloggen och bidra med ditt svar.

Puss och Kram, Stockholmsjenna

2008-08-27 @ 13:18:25
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: AnnaStina

Oj, vad mycket reklam det börjar bli här och där nu på bloggen..



TACK för era kommentarer!



L-

Vilken underbar kombination med Tures & Mathilde ! Två av mina absoluta favorit ställen :) Åå nu längtar jag till Stockholm ! Kram :)





Ann-

Tack för komplimangen :) Jag är så glad över att du hittat min blogg och att du kommer ihåg oss från Nai Harn :) Jag minns mycket väl er, ni var ett ganska stort sällskap? Gissa om ajg är avis på er som får njuta Phuket varje dag... Vi LÄNGTAR sååå mycket tillbaka men det blir nog ingen ny resa för oss förren i januari. NJUT dagarna i solen! Kram! :)





Madelene-

Å så tråkigt att ni är sjuka :( Ni får krya på er allihopa! Det går strålande för Johanna på dagis, hon älskar verkligen att vara där. Mitt företag kommer jag att starta upp så snart som möjligt, misstänker att det blir strax före jul. Önskar dig en flott torsdag. Kram ! :)

2008-08-28 @ 00:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91