Dagens!


Sjal från Jaliero Santi, tunika Zara (shoppad i Phuket), mina favvo jeans från Miss Sixty, stövlar Hunter och ute hade jag min kappa från Heartmade.

I dagens regniga väder fick jag lufta mina "Hunter" för första gången på lääänge. Fotade då vi var på väg ut genom dörren för ett café besök. Skriver mer om det strax för nu är det middags dags :-)


Johannas dagens: body Gap, tröja Burberry, byxor Marc Jacobs, hårspännen Accessorize och en liten väska som hon fått av sin mormor.

Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: KarolinaN

Vilka söta stövlar, riktigt babyrosa! Kram!

2008-08-06 @ 20:32:58
Postat av: Lina

Vilken fin outfit en regnig dag som denna :) Jag älskade dina hunters!

Postat av: AnnaStina

TACK för era trevliga kommentarer!

Kram! :)

2008-08-07 @ 00:35:43
Postat av: Mille

KULT antrekk!!

Jeg har lenge tenkt på å kjøpte hunters- men i sort. Da jeg så dine søte i babyrosa, ble jeg litt usikker på hvilken farge jeg skal kjøpe, for dine var FINE ! ;-)

2008-08-11 @ 17:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91