Dagens tips!


On the cover: Jenny Östergren (från Nyhetsmorgon på TV4).

Idag finns en rykande färsk (svensk) "mama" ute i tidningshyllorna igen ! :-)

Ååå vad jag gillar detta blad. Tycker alltid att varje nummer är lika härligt och inspirerande på alla möjliga sätt. 

 
Detta nummer innhåller bl.a. stort snyggt reportage med gravidmode. ..


.. och en intervju med TV4 profilen Jenny Östergren.

Tror det blir en tur ut till Narvesen så fort Johanna vaknat för jag riktigt längtar efter att få bläddra i detta nya nummer!

Jag såg föresten att jag fått en förfrågan ang. om jag har tips på dagiskläder till de små. Det var en KUL förfrågan att få ! så - jag lovar att återkomma med mina tips och förslag lite senare . Är nämligen mitt uppe i Johannas eget garderobskaos här eftersom dagis kräver outfits som inte för ömtåliga.


Kommentarer
Postat av: Annika

Hej Anna-Stina!

Har du läst mitt mail till dig från förra veckan ang. Thailand? :)



Tack för en fin blogg!



/Annika

2008-08-19 @ 14:34:47
Postat av: Madelene

Hej på er.

Vad härligt att Johanna trivs.Måste vara jätte roligt med nya kompisar. Ha det så bra.Kram

Madelene(Landvetter)

2008-08-19 @ 14:41:15
Postat av: Anna

Åh den köpte jag idag på lunchen. Tänkte mysa med den ikväll då Leo har somnat.

Postat av: Vera med flera

Visst är den helt underbar den tidningen. Jag får den i lådan efterson jag annonserat i den tidigare, och jag blir lika glad varje gång!

2008-08-19 @ 15:41:03
URL: http://veramedflera.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jag var i Nydalen idga och skulle shoppa den men de ligger som alltid lite efter Majorstuen med leveranser =) Men Bölgen & Moi ligger där nu vid älven. MYS!

KRAM!

2008-08-19 @ 17:51:39
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Sammy rose

ja jag gillar Mama med.

2008-09-19 @ 20:47:33
URL: http://sammyrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91