Dagens star pics.


Paris Hilton visar fram sin nya väsk kollektion på modemässan i Köpenhamn och när jag ser det så önskar jag så klart att jag rest dit för nog hade det varit coolt att se både henne & kollektionen "live".

Min plan om att både fixa klart inbjudningskorten OCH se en dvd ikväll sprack totalt alldelens nyss då jag vaknade. Shit alltså. Fast å andra sidan så är det ju skönt att sova när man är trött :-)

Nu piggar jag upp mig med lite härliga star pics och en MER apelsin som jag hittade i kylskåpet efter vår Stockholms weekend . Jag brukar shoppa med mig MER och FESTIS då jag är i Sverige för tyvärr finns inte de att få tag i i Norge. Här i Norge så dricks det bara läsk nämligen så icke-kolsyrade drycker fungerar ej i butik. Intressant, eller hur? Hmm.. jag märker att jag är lite trött.. ha, ha :-)

   
Jessica Simpson goes country i minishorts och även Jennifer Aniston trippar runt i små shorts. Uff, det måste vara jobbigt för henne att se alla bilder på x-et Brad Pitt med alla kidsen... jag kan tycka lite synd om henne..  Längst till höger Penelope Cruz i en snygg outfit (eller vad säger du mamma?)


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Känner igen det där med att somna.....när mina barn var små så fick mannen om han jobbade över inte komma hem mellan 19-21 och han skulle alltid ringa 20.30 för att väcka mig!.....För att det inte skulle bli kaos.

2008-08-09 @ 07:21:43
Postat av: AnnaStina

Mimmi-

Ha,ha, skönt att höra att det inte bar är jag! och jag måste ta efter dig och börja be JIG ringa och väcka mig. Bra idé! :) Njut dagen! Kram! :)

2008-08-09 @ 08:14:05
Postat av: Elin

Jag känner igen mig med att köpa med sig Mer och Festis hem när man varit i Sverige men du har väll inte missat att Mer faktiskt säljs i Norge nu, dock bara 2 samker men iaf! kram

2008-08-09 @ 09:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91