ÄNTLIGEN!


Gårdagens var: klänning från Zara , kappa från Heartmade och skor Corso Como. På bilden är vi på väg med buss till kyrkan.

FÖRLÅT min frånvaro mina kära bloggisar! I lördags blev det plötsligt super stress när jag skulle iväg till bröllopet och dagen idag har varit fylld av sovmorgon + hemresa (flög Sundsvall - Stockholm - Oslo) men NU är ordning återställd och jag kan blogga på precis som vanligt igen :-)

Hoppas att du har haft en underbar weekend och TACK så jätte mycket för alla trevliga kommentarer !


Jag och söta Ashi på väg till the wedding.

Nu ska jag bara göra ett till inlägg på det VACKRA brudparet och sen ska jag hoppa i sköna sängen och sova hur gott som helst för idag är jag trött mama ;-) men det är det värt för det var så fantastiskt trevligt igår .

P.S det var såååå MYSIGT att komma hem och pussa på Johanna idag och jag tycker att hon har växt jätte mycket då jag varit borta . Sötisen!

Kram !

Kommentarer
Postat av: Kari

Så fiin du var i bryllupet :o).. Liker bloggen din kjempegodt. Ha en fin og koselig uke!

2008-09-01 @ 01:19:54
Postat av: AnnaStina

Kari-

Tusen tack snälla du ! :) Önskar dig en flott uke. Klem! :)

2008-09-01 @ 01:21:19
Postat av: Cecilie

Kjempefin kjole:-)

2008-09-01 @ 01:36:31
Postat av: Sofia:-)

Så fin du är!

2008-09-01 @ 07:16:21
Postat av: Camilla

Otroligt fin klänning, Älskar färgen! Du är verkligen superfin!

Kramisar Camilla

2008-09-01 @ 09:29:19
Postat av: Anna

Vilken snygg klänning! Precis "min" färg :-)

Postat av: Sara - Dagens Positiva

Så fina ni är båda två!

2008-09-01 @ 13:11:41
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Viktoria

Sötare brudpar får man allt leta efter:)

Och vilken perfekt klänning du hade, supersöt!

Dagen ser väldigt lyckad ut, hoppas den var fantastisk!

Kramar i mängder

2008-09-01 @ 18:54:23
URL: http://shopaholicvickan.blogg.se/
Postat av: Hanna

otroligt snygg klänning du hade på dig:)

2008-09-01 @ 22:29:59
URL: http://hannis84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91