A walk in the park.


Dagens blev tunika från Zara.

Vi har precis kommit hem från ett par super mysiga timmar i parken och det var helt underbart SKÖNT att vara ut i det vackra soliga och  - faktiskt ! - varma vädret :-) Men man känner att hösten närmar sig i luften... fast det är bara härligt!

Johanna var egentligen super trött på vägen dit men eftersom hon visste att vi skulle möta våra kära vänner Kjersti & Sunniva så klarade hon inte att somna och då hon såg lekparken så hade hon totalt glömt att  hon var trött :-)  Så hon hade jätte kul och lekte som bara den innan vi gick och satte oss i solen och fikade godsaker som Kjersti köpt med till oss.

Detta var en riktigt HÄRLIG förmiddag!  :-)

TACK min bästa vän för mysigaste stunden med girltalk, fika och solsken. You make me happy!


Kommentarer
Postat av: Josefine,Blekinge

Låter mysigt med en dag i parken! Själv har jag bara varit ute i typ två minuter för att hämta posten, det ösregnar här och är grått och trist. Men så fanns det 2 tidningar (Topphälsa och Amelia) med posten och de + en kopp kaffe har förgyllt min förmiddag. Och såklart att titta på min son som somnat i sitt babygym! : )

2008-08-12 @ 13:53:40
Postat av: karin

shit va du alltid har snygga kläder på dig,o johanna e fin som alltid kramar

2008-08-12 @ 17:34:30
Postat av: Nettan

Hej!! Lite nyfiken, vem vann den vita klänningen??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91