2 år = overkligt.


Fotade darlingen igår då hon åt lunch.

Tänk att min lilla darling snart fyller 2 år ! det känns overkligt. Nu ska jag ta och avsluta den här "bra-dagen" (som en av er läsare kallade den!) med att börja fixa iordning inbjudningskorten till hennes kalas som blivit liggande här på köksbordet en bra stund  (vissa ting tar tid...) . Men först ska middagens dukas bort.

Tror kanske att jag passar på att säga God natt till bloggen nu för jag upptäckte precis vad klockan är ;-)

Så - TACK för idag ! vi ses igen imorgon.

God natt kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Irene

God Natt du söta och omtänksamma Anna-Stina.



Postat av: Anonym

Tiden går så fort når man har små....bare vent og gled deg...om litt kommer språket og da er det ingen vei tilbake...har en på 2 1/2 år her og det kommer nye ord vær dag...så gøy!!!(Har jente på 6 år og hun er prinsessen og skravle fia over alle ...) Ha en flott helg og takk for en flott blogg!!!

2008-08-08 @ 14:53:45
URL: http://frkfischersverden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91