What a lovely day!



Phuket kl.20.15, söndag kväll.

Nu kom vi hem för bara en liten stund sedan och nattning av hjärtat pågår. Hon somnade i taxin men så vaknade hon igen då jag la ner henne i sängen och nu kan hon inte somna om... en "klassiker" ;-)

Så - jag återkommer och berättar ALLT om vår lovely day så fort som hon somnat. Och jag lovar att jag inte ska somna själv också ;-) jag ska i alla fall göra allt jag kan för att hålla mig vaken ;-)

Bjuder på ett par bilder på hur mina skyltfönster såg ut i min butik april 2005 så länge. Kläderna ni ser kommer från Tara Jarmon & Stella Nova.  Söndagar skyltade jag nästan alltid om och det var sååå många söta kunder som tog en promenad förbi min butik för lite "window shopping" då :-)



Nu tillbaka till "prosjekt nattning" ;-)

Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Vilka härliga skyltfönster du hade! :)

Postat av: AnnaStina

Sara-

Tack så mycket! :) Kram!

2008-04-27 @ 15:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91