Kvällsmys.


När jag satt och åt så gick Johanna plötsligt raka vägen till poolen och "hoppade i " (well, klev i är väl egentligen närmare sannheten ;-)) med kläderna på och allt. Jag tror att hennes blöja vägde typ 10 kg när jag tog av henne den ;-)

Phuket kl. 18.00, måndag kväll, +30 grader & vacker solnedgång..

Nu har vi varit nere vid poolen och myst i ett par timmar och inte nog med att vi badade i poolen. När vi kom hem så hoppade Johanna rakt ner i skumbadet så idag har det verkligen badats :-)

Ute är de en super vacker solnedgång i kväll och inne myser jag och Johanna i soffan. Vi lägger pussel och har lite "girltalk" ;-)


Jag åt jätte god laxrätt till lunch/middag i restaurangen på resorten och Johanna åt före vi gick ner så hon åt bara lite "snacks". Gurka är hennes favvo just nu!

Jag ska mysa vidare med lilla darlingen nu. :-)

Hoppas att din dag är underbar!

Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Vilken söt klänning Johanna har på bilden. :)

Postat av: Karolina N

Det verkar som om ni myser lite extra nu eftersom det bär av hemåt "snart"! Kram från Gävle

2008-04-28 @ 13:38:16
Postat av: AnnaStina

Sara-

Tack snälla du! :) Kram! :)





Karolina N-

Det har du faktiskt helt rätt i! :) Jag känner att vi snart ska hem (fast det är nästan 2 månder kvar) så jag försöker att njuta extra mycket och att ta tillvara dagarna. Hälsa Gävle! Kram! :)

2008-04-28 @ 13:43:37
Postat av: Isabellas pappa

När åker ni hem? Ni verkar i alla fall ha haft det riktigt härligt;) Önskar er en bra dag!

2008-04-28 @ 14:00:26
URL: http://alskadeisabella.blogspot.com/
Postat av: Nettisen

Vad mysigt ni ser ut att ha....

Nu äntligen har vi också fått lite mysväder här hemma i Svedala...

Massor av kramar från Nettis

2008-04-28 @ 14:47:18
Postat av: Jenny

hihi vilken buse.. ;)

Hoppas kvällen blir underbar!

Kram kram// Jenny

2008-04-28 @ 17:13:59
URL: http://dremas.blogg.se/
Postat av: AnnaStina

Isabellas pappa-

Vi reser hem i början av juni och det känns alltför "snart" så nu ska här njutas maximalt fram till dess! :) Vi har det helt underbart skönt! Kram! :)





Nettisen-

Ja, jag hörde att Sverige & Norge bjuder på härligt vårväder om dagen. NJUT det! :) Kram! :)





Jenny-

Tack snälla du, ja hon är hur busig som helst ;) Önskar dig också en trevlig kväll. Kram! :)

2008-04-28 @ 21:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91