Tjohoooo!


Dagens glädje: ett paket från min mamma (Johannas mormor) ! :-)

Phuket kl.11.50, torsdag fm, +29 grader och regn.

Jag blev SÅÅÅ GLAD :-) när de ringde från receptionen och sa att jag fått ett paket! :-) ÄNTLIGEN! kom paketet mamma varit snäll och postat till mig fram. Tjohooooo! :-)

Och det passade helt PERFEKT att få det just idag då vi har vår första regniga dag så paketet lyste verkligen upp!


Paketet innehöll: mina favorit blader: mama & Family Living, fint kort av mamma, doftpåse med underbara doften "Laundry Linen" (en favorit!) och..... se på nästa bild!


Min fantastiska mamma har skrivit små "notes" och klistrat fast pengari båda bladerna. Vilken SUPRICE! :-)

Tusen miljoner TACK mamma!! Du gjorde vår dag! :-)

Tänk på det alla kära läsare: en suprice i posten sprider enorm glädje! Så dagens tips blir - ännu en gång - att posta ett kort idag! :-) (jag borde få betalt för min marknadsföring av Posten ;-) )

Kommentarer
Postat av: Therese

Gullig post från sin kära mor är kanske det bästa man kan få! :-)

Postat av: Anette Nilsson

Vilken härlig och snäll mamma du har...

Jag har också äntligen skaffat mig en blogg titta in om du har lust.

Kram från Nettisen

2008-04-24 @ 09:14:27
URL: http://nettisens.blogg.se/
Postat av: Caroline

så morsom idè mamman din hadde!

2008-04-24 @ 09:42:05
Postat av: Emma

Vilken bra idé! Vad härligt glad Johanna ser ut för posten! :) Ha en fin dag!

2008-04-24 @ 09:51:40
URL: http://omemma.blogg,se
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Vilken snäll mamma du har! Och vilken bra idé att posta överraskningar till sina nära och kära. :)

2008-04-24 @ 10:27:59
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Heidi

Vilken härlig mamma :D

2008-04-24 @ 11:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91