Tekniska problem...


Här är vi utanför "Surin Plaza" där jag hittade en underbar butik :-) Vad jag har i påsarna? Det ska du få se vid tillfälle ;-)

Phuket kl.02.40, natt mot måndag.

Det är nåt fel på min pc och när jag kommer ut på nett så ser hela min blogg jätte konstig ut ? :-(  HOPPAS allt detta är något tillfälligt som snabbt går över. Håller tummarna! För just nu känns det inte så jätte kul :-(  Bara det inte blivit nåt fel på bloggen..? hemska tanke..

Jag tror jag slår av pc´n och går och lägger mig så kanske allt ser bättre ut med det tekniska imorgon!

Puss & Kram! ♥

Uppdatering: Var inne på bloggen nu och nu såg allt normalt ut igen. Vilken TUR! Kanske jag lägger ut ett par till bilder då... ;-)

Kommentarer
Postat av: Maria

Tenikens under:)



Hoppas att ni får en underbar start på veckan:)!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91