Super flott restaurang!


Pampig entré till flott restaurang!

Bangkok kl.00.35, natt mot måndag.

Efter den långa mässdagen åkte vi en snabbis till hotellet innan vi tog en taxi till restaurangen "The Blue Elephant". Jag hade blivit rekommenderad restaurangen av våra vänner Lene & Co och när jag även hittade den i boken "Chic restaurants & bars Bangkok" så bestämde vi oss för att åka dit.


"The Blue Elephant" ligger i ett helt eget fristående vackert gult gammalt hus mitt bland alla grå höghus.. Läckert!

Väl där så insåg vi snabbt att det var en super flott restaurang som passar bättre att besöka en dag då Johanna inte är så trött (=crazy och vill springa runt överallt..) och vi har klätt upp oss lite mer så vi valde att bara ta en drink i baren :-)


Vi i den snyggaste blå baren.


Här ser ni den coola baren på 2:a våningen där vi tog en drink.


Interiören var sååå fin in i minsta detalj :-)

Om du ska till Bangkok snart så tycker jag absolut att du ska besöka denna "pärla"! :-) Vi tog en titt på menyn och priserna var inte så dyra som man kan tro, de var faktiskt helt okej! (de flesta rätter ligger på runt 300-400 bath = ca 60kr). så om du vill unna dig en lyxig kväll i flott miljö så är detta helt rätt ställe! :-)






Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Ser jättefint ut! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91