Snygga outfits!


Snyggt!

Phuket kl.12.45, söndag, +32,5 grader & SOL!

Nu har jag precis beställt en taxi som hämtar oss kl. 13.30. Vi ska på en liten "tur" idag och kolla in några ställen jag länge velat se... Jag lovar att fota och visa er sen för jag räknar med att de ställen vi ska se kommer vara FAB! ;-)

Och på tal om FAB så kollade jag in hos "Day" igår och hittade dessa snygga outfits! Jag har alltid gillat stilen till "Day" men jag shoppade mycket mer från dem förr, vet inte varför det blivit så? Kanske för att det är så få butiker i Oslo som säljer märket?  Jag har faktiskt mest shoppat det då jag varit i Stockholm på deras butik inne på NK.

       :
En sjal är verkligen "pricken över i" på en outfit! Den enklaste toppen och byxan blir plötsligt SÅ snyggt när sjalen kommer på plats. Jag älskar sjalar, de är min favorit accessoar! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91