Nyvaken.

Nu var det stilla på Nai Harn beach och vi var de enda gästerna på restaurangen då vi åt lunch. Phuket kl.00.10, natt mot torsdag. Det är något knas med funktionen där jag skriver mina inlägg men förhoppningsvis så blir detta publicerat.. I kväll var Johanna super trött efer dagen på beachen men hon kunde ändå inte sova så hon var istället "överpigg" och galet busig ;) Så till slut somnade JAG i soffan och hon klappade mig på armen och väckte mig och tyckte att det var jätte kul. Sen - runt kl. 21 somnade vi båda två :) Och då jag vaknade ett tag senare och lyfte över min sötis till sängen så vaknade hon så jag la mig brevid henne och på den vägen var det... så nu är jag helt nyvaken och lite i sömn så jag tror jag måste gå tillbaka till sängen strax.. Man blir trött av sol, sand & hav :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Hon är så söt! Inte klokt vad hon växer fort! Gör alla barn det? ;-)

Postat av: sanny

så söt :)

2008-04-23 @ 19:27:53
URL: http://sannyt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Therese-

Tack snälla du! :) Jag misstänker att alla barn växer så här galet fort. Det är nästan så jag inte hänger med i svängarna ;) Kram! :)





Sanny-

Tack så mycket! :)

2008-04-23 @ 19:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91