Nu: solstolen...!


Jag köper ofta thai utgåvan av tex Elle, Living Etc, Harpers Bazaar, Elle decoration m.fl.  för då kan jag sitta och mysbläddra i dem och titta på bilderna samtidigt som jag gör annat för jag kan ändå inte läsa något eftersom allt står på thai. Också är det en fördel att de är så billiga, typ runt 15 kronor styck. :-)

Phuket kl.12.15, söndag, +33,5 grader i skuggan på verandan & sol.

Nu ska jag passa på att relaxa och njuta lyxig mamatid när Johanna sover så jag ska hoppa upp i solstolen med både boken och nya "Harpers Bazaar" som jag shoppade igår för det gäller att ha en skön mix mellan business & pleasure i livet ;-)

Den söta lilla väskan shoppade jag på marknaden igår, det är en äkta "Anna Sui" och den kostade typ 1.750kr. Eller kanske inte? det var nog kanske 175 bath? ;-) Hur som helst - den passar perfekt när jag bara ska ha med mig tex pengar, läppstift, kamera & mobiltfn. också var den så oemotsåndligt söt.... :-)

Nu - relaxing stund i solstolen här i skuggan på verandan till hjärtat vaknar.

Jag älskar verkligen Thailand! ♥


Kommentarer
Postat av: Karolina N

Gokväll! Här kommer lite pepp till dig! AnnaStina, du har blivit min (egen) personal shopper! Du inpererar mig när det både gäller mode och inredning. Du får mig att lyfta blicken och vidga mina vyer. Det är sååå lätt att hamna "i ett spår" när man är ute shoppar nytt, man köper så lätt "samma och "samma" och ofta svart, grått, vitt. Nu har mitt liv blivit mer färgglatt, jag har tom köpt pastellrosa handdukar :) En sängkappa har också inhandlats, varför har jag inte tänkt på det tidigare!? Det blev super! Ktya nu på dig så du får dricka en dagens snart! Du förgyller mitt mamaliv. Kram från Karolina i Gävle

2008-04-06 @ 17:55:40
Postat av: Karolina N

Gokväll! Här kommer lite pepp till dig! AnnaStina, du har blivit min (egen) personal shopper! Du inpererar mig när det både gäller mode och inredning. Du får mig att lyfta blicken och vidga mina vyer. Det är sååå lätt att hamna "i ett spår" när man är ute shoppar nytt, man köper så lätt "samma och "samma" och ofta svart, grått, vitt. Nu har mitt liv blivit mer färgglatt, jag har tom köpt pastellrosa handdukar :) En sängkappa har också inhandlats, varför har jag inte tänkt på det tidigare!? Det blev super! Ktya nu på dig så du får dricka en dagens snart! Du förgyller mitt mamaliv. Kram från Karolina i Gävle

2008-04-06 @ 17:56:45
Postat av: Karolina N

Gokväll! Här kommer lite pepp till dig! AnnaStina, du har blivit min (egen) personal shopper! Du inpererar mig när det både gäller mode och inredning. Du får mig att lyfta blicken och vidga mina vyer. Det är sååå lätt att hamna "i ett spår" när man är ute shoppar nytt, man köper så lätt "samma och "samma" och ofta svart, grått, vitt. Nu har mitt liv blivit mer färgglatt, jag har tom köpt pastellrosa handdukar :) En sängkappa har också inhandlats, varför har jag inte tänkt på det tidigare!? Det blev super! Ktya nu på dig så du får dricka en dagens snart! Du förgyller mitt mamaliv. Kram från Karolina i Gävle

2008-04-06 @ 17:58:11
Postat av: Sara - Dagens positiva

Söt väska!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91