Mina interiörplaner!


Ny jätte fin tavla av Lisa Rinnevuo som jag blivit lite små kär i.... :-)

Phuket kl.13.40, måndag, och nu skiner solen! :-)

Idag då min pc var ur funktion och Johanna sov så föll ÄNTLIGEN alla pusselbitar på plats ang intredningen här hemma! :-) Jag har funderat och funderat och funderat och verkligen inte kommit på hur jag ska göra med de sista "detaljerna" och sovrummet... MEN! så plötsligt kom jag på hur jag ska ALLT! :-)

Så - nu har jag rivit ur en massa bilder ur blader och skrivit värsta listan och jag ser verkligen fram emot att göra klart här till JIG kommer tillbaka! :-)

Det är SÅ kul att inreda, jag älskar det! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Söt tavla! :)

Postat av: Hanna

Vad kul, visst är det härligt med inredning! Ska bli kul att ev få se lite bilder sen när du är klar..! Önskar er en härlig dag i thailand, själv sitter jag inne och pluggar för fullt men en promenad måste det nog bli ändå. Kram/Hanna

2008-04-28 @ 09:48:53
URL: http://hannakarolina.blogg.se/
Postat av: Fia

Hej! Vad kostar Lisa Rinnevuos tavlor ungefär? Vad kostade de du köpte, om man får fråga? :)



Ha en kalasbra dag!!

2008-04-28 @ 14:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91