Lyxiga "Grand deluxe lagoon room".


Kolla så coolt!  Från verandan kan du kliva rakt ner i poolen! :-) I love it!

Phuket kl.00.10, natt mot måndag.

Resorten är helt PERFEKT till bröllopsresor och andra kärleksresor! :-)

Men någon "barnvänlig" resort är det inte för här kan inga barn springa "fritt" utan risk för att trilla ner i vatten... Men om man är ett par som ska resa på semester och slappa av, eller om man har lite äldre barn så är detta THE PLACE TO GO! :-) och en mer perfekt "getaway" för nygifta kan jag inte tänka mig! ;-)

Vi fick titta in i ett "Grand Deluxe Lagoon Room" idag och det var precis så fint som jag räknade med! :-)


Bilden blev lite för ljus, inte lätt att fota med solen ivägen ;-) Men  - här ser ni i alla fall rummet utifrån och in. Längst in är det fönstren i badrummet ni ser. Som sagt - detta är ett perfekt honeymoon rum! ;-)


Jag önskar bilderna blev bättre... den här är suddig.. Ja, ja. Oavsett - detta är stora tjusiga badrummet med coola egna "tropiska trädgården" utanför glasväggen till toalett, badkar & dusch. Ingen kan så klart se in för trädgården är också inglasad :-)

Detta rum kostar, i high season, ca 4.400nok per natt men i perioden 1 april - 18 dec (dvs NU) så kostar det ca 2.100nok.  Resorten har många olika typer av rum och bl.a. penthouse. Gissa vad det kostar per natt i high season? Håll i dig nu.... ;-)   ca 18.650nok!  Och då har man egen pool på taket. Drömma går ju alltid... ;-)

Det passar att säga "smakar det så kostar det" just nu ;-)

Kommentarer
Postat av: caroline

ojoj!såå fint!hit vil jeg NÅ!i oslo regner det nemlig :(

2008-04-27 @ 20:20:40
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Verkligen perfekt för kärlekssemeter! Kanske får blinka lite extra mot sambon så han tar med mig dit :)

Postat av: Lotta (med brutna ryggen)

Oj va härlig att bara kunna gå rakt ner i poolen, såg urtjusigt ut där =) Hoppas allt är bra med er!

2008-04-27 @ 20:58:22
URL: http://lottaz.blogg.se/
Postat av: Maria

Vilket härligt rum!



Tyvär va väl de sistnämnda lite för saftigt för min plånbok men det skulle säkerligen varit en upplevelse:)

2008-04-28 @ 07:26:39
URL: http://mimmi84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91