April = low season.


Johanna, Gustav och jag i Kata.

Phuket kl.21.45, onsdag kväll.

Idag lunchade vi med Lene & Co på en riktigt bra italiensk restaurang i Kata. Tyvärr kommer jag inte på namnet? så jag uppdaterar det här inlägget med det senare.

Det märks att det är "low season" här i Phuket för det är betydligt mindre turister och idag då jag frågade efter norska aviserna i en butik så berättade hon att de har slutat att ta in dem nu för de får inte sålt dem.  Men Aftonbladet, Expressen och diverse andra svenska tidningar kryllade det av så det märks tydligt hur många svenskar vi är här nere både i high & low season :-)

Min läkare sa att jag kan bli trött av en ny medicin jag fick igår och jag misstänker att det är precis vad jag blivit för jag håller på att somna nu...zzz....


Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens positiva

Det måste vara skönt att det inte ät lika mycket turister. Det hade iaf jag tyckt.

Postat av: sandra

Jag gillar fortfarande Kata iallafall.

Restauranger heter by the way Cappaninha el liknande.

2008-04-09 @ 18:54:20
URL: http://sandrasfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91