Lördagens starttid: 06.22.


Bilden är från då vi åt lunch igår på Nai Harn beach.

Phuket kl.09.30, lördag morgon, +30,5 grader och SOL!

Godmorgon alla härliga! :-)

Idag tyckte Johanna  att vi skulle stiga upp kl.06.22 och då var jag allt annat än pigg kan jag lova ;-)  Så när hon tittade på dvd så låg jag och halvsov i soffan. Och nu känns det som att vi har varit uppe hur länge som helst! för jag har hunnit städa, duscha, köra tvättmaskin, hänga tvätt, leka och mysa.


Så här vackert lyste solen över bergen kl. 06.30 idag men tyvärr kommer det inte fram lika fint på bilden som i verkligheten. En STOR skillnad nu är att det är ljust redan kl. 06 istället för kl. 07! :-)

Nu tror jag att vi strax ska gå ner till poolen en stund och sen ska vi åka iväg och fixa ärenden idag. Vi behöver handla mat också ska jag titta efter lampor och tyg till en sänggavel...  + att jag sett en super super SÖT rosa Hello Kitty servis till Johannas 2-års dag som är på rea och därför tok billig så jag tror den får följa med oss hem idag, vi får väl se ;-)

HAPPY lördag! :-)

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Johanna är SÅ söt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91