Looking good!


Fabulous "Carrie"! Bilden är från en reklamfilmsinspelning.

Bangkok kl.09.15, söndag morgon, SOL!

Å vad snygg Miss.Parker är här! :-) Den här outfiten gillar jag skarpt! och den får mig nästan att längta hem till mina kläder i Norge.. svarta byxor, korta jackan...  Det är lovely att gå i shorts och klänningar varje dag men det är FAB att få klä sig "ordentligt" också! :-)

Och på tal om snygga outfits så ska jag besöka ett fantastiskt showroom här i Bangkok imorgon. LÄNGTAR! ;-)

Vet ni vad jag ska göra nu?

Sätta mig ute på balkongen och sola! :-) Och sen - då alla vaknat - ska vi åka iväg ut på mässan och efter den blir det nog lite shopping.

HAPPY SUNDAY!

P.S inte nog med att jag k
an sakna min garderob där hemma, den här bilden får mig dessutom att tok sakna mina extensions... När jag kommer hem till sommaren så... ;-)

Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Åh underbar bild på Sarah Jessica. Som jag längtar efter SATC-filmen nu! :)

Postat av: Maria

Låter som om det kommer bli härlig söndag:)



Igår kväll kikade jag på lite avsnitt ur min Sex And The city box och efter att sett trailern inför filmen på SF tror jag längtan (och förväntan) är uppe på max!;)



2008-04-20 @ 10:52:38
URL: http://mimmi84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91