Läckert!

 

Det är INTE lätt att hitta snygga klänningar med lite ärm så den här föll jag för direkt! Tror jag ska sy upp en likadan! :-) men kanske i rosa? ;-)  Skorna däremot blir svåra att göra kopia på så de får jag sätta upp på önskelistan... :-) De kommer från Jimmy Choo.

Phuket kl. 02.15, natt mot torsdag.

Så där ja, nu ser det ut som att allt fungerar igen! :-)

Jag har helt tappat bort tiden här för den går verkligen sååå FORT när man har roligt.  Har chattat med min fab vän
Josefine och det förgyllde min kväll här :-)  (Thanx darling för en lovely chat! )

Så - nu är det HÖG tid för mig att komma mig i säng. Är super trött...zzz... och borde ligga i sägen sedan länge tillbaka..

Hoppas du har en lika mysig kväll som jag har haft! ska lägga ut ett par bilder från dagen nu men sen - god natt ;-)

Kommentarer
Postat av: Therese

Waaooo! Diggar skorna stenhårt!

Postat av: Camilla

Åhhh...jag blev stormförtjust i klänningen, har en klänning i samma färg med bara tunna axelband. Tyvärr har jag haft en överfuktig garderob så klänningen har krympt ;-)



Kram Camilla

2008-04-24 @ 08:41:29
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Vilka drömskor! :)

2008-04-24 @ 10:32:11
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91