Vår trevliga lördagskväll.


Här står vi utanför restaurangen "China inn gate & Restaurant" som ligger i "old town" i Phuket town.

Phuket kl.01.35, natt mot söndag, +28 grader på verandan nu..

Jag är så frestad att fota och visa er min marknads shopping nu men klockan är för mycket för det så vi får ha något att se fram emot imorgon istället ;-) Och nåt måste jag ju ha att mysa med nu då jag inte får sola på några dagar så det att jag är sjuk är helt klart till bloggens fördel och vad är det man brukar säga..?  "inget ont som inte har något gott med sig"! :-)


Thumbnail    Thumbnail
Anders hade svårt att välja färg på sin shopping men valde till slut snyggaste färgen. rosa!, till min & Johannas ära så nu hoppas vi att han kommer att tänka på oss varje gång han har den på sig :-) 


Thumbnail   Thumbnail
Helene är SÅ snäll med Johanna och lekte med henne hur mycket som helst hela kvällen och Johanna älskar att vara med henne. Hon skrattar så hon kiknar och hon var piggare än någonsin hela kvällen tack vare allt bus :-)

TACK snälla Anders & Helene för en jätte trevlig kväll. Vi kommer att sakna er enormt då ni reser hem.


Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens positiva

Härliga bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91