Jag har saknat er!


Jag & Johanna i Phuket Town tisdag em. Vi super myste med våra vänner Lene & Co. Johanna har på sig en super söt tunika / klänning från Petit Bateau som hon fick i posten av min kära vän Petter i går :-)  och jag har på mig en klänning som jag köpt på en marknad här nere för typ 35 kr. ;-)

Phuket kl 01.30 natt mot torsdag.

Jag tror nästa inte att det är sant men ÄNTLIGEN fungerar min blogg igen. Tjohooooooo!!!! :-)

Blogg.se skulle flytta över alla bloggar till en ny plattform natten mot söndag och detta skulle ta ca 6 timmar men det är alltså först nu som min blogg fungerar igen så gissa om jag LÄNGTAT!!  Jag har haft extrem bloggabstinens.! ;-)

Nu är jag lika glad som ett litet barn på julafton så nu ska här tok bloggas heeeela natten lång! :-) Nejdå - lite måste jag väl sova, men jag ska i alla fall blogga så mycket och länge som jag bara orkar för nu är jag såååå HAPPY! :-)

Kram på er kära läsare! ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

har saknat dig :)

Postat av: Johanna

Såå glad jag blir att din blogg fungerar igen! Äntligen!!!Har saknat dina inlägg!

2008-04-02 @ 20:44:44
URL: http://jooeee.bloggspace.se
Postat av: stina tirsen

Äntligen !Jag har saknat Din blogg .Den värmer ett kallt Luleå.Nu kan jag sova lugnt.Kramar till Er

Mor och Mormor

2008-04-02 @ 21:00:14
Postat av: Anonym

Äntligen !Jag har saknat Din blogg .Den värmer ett kallt Luleå.Nu kan jag sova lugnt.Kramar till Er

Mor och Mormor

2008-04-02 @ 21:01:37
Postat av: Stämningsfullt

Hej!

Vad bra att det fungerar igen! Kul att se lite från dig igen :)

Kram!

2008-04-02 @ 21:07:16
URL: http://www.stamningsfullt.blogspot.com
Postat av: Maria

Du har varit saknad, kul att du är tillbaka:)!

2008-04-02 @ 22:20:08
URL: http://mimmi84.blogg.se
Postat av: Sara - Dagens positiva

Vi har saknat dig också! ;)

2008-04-03 @ 07:43:55
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91