Godmorgon vackra dag!



Phuket kl.07.30, tisdag, SOOOL från klarblåhimmel, +29 grader.

Johanna har verkligen nya rutiner nu! Hon somnar runt kl 19.30-20 och sover sen hela natten lång fram till klockan 06.00 och sen sover hon sin "nap" runt kl.12 och då blir det allt från 1-2 timmar.

Så - nu vet ni vilken tid vi steg upp idag! och ja, jag var extremt trött då men vad kan jag säga? jag får ju skylla mig själv när jag är så crazy att jag sitter uppe halva nätterna ;-)

Vi har med andra ord redan "kickat igång" dagen här och vi har redan haft lite action ute på verandan, titta här:

  
Johanna står och kollar in ödlan som kryper runt uppe under taket och önskar att den ska försvinna så att hon vågar gå upp vid jacuzzin och leka men ödlan har inga sånna planer, istället förflyttar den sig fram och tillbaka i raket fart så vi fick gå in så länge ;-)

Nu ska jag hoppa i duschen och eftersom dagen bjuder på det vackraste vädret så ska vi ta en tur till beachen. Idag blir det Kata Noi. Blir riktigt härligt!

Önskar dig en underbar tisdag!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Söt liten ödla, fast jag hade nog inte velat ha den hemma hos mig heller...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91