God natt & Sov så gott!


Så här glad blev min helt nyvakna darling idag på beachen då hon såg vår chaufför som kom för att hämta oss :-) Och ett tips till er som reser med barn: glöm inte att köpa med ett myggnät! Jag använder alltid det då hjärtat sover så slipper jag vara orolig för att hon ska bli biten av nåt :-)

Phuket kl.02.45, natt mot lördag.

Nej, nu måste jag ge mig och hoppa i säng och sova så jag klarar att möta den nya dagen som snart är här! :-)

Jag är så glad över att ni är så många som följer min blogg och idag fick jag ett så fint mejl av en tjej som verkligen berörde mig. Ni läsare gör mig HAPPY! :-)  Och era mejl gör mig varm i hjärtat. Jag hinner inte alltid svara på alla mejl & kommentarer,  men jag gör mitt bästa. Och även om mitt svar dröjer (eller uteblir) så ska ni veta att jag läser allt och jag tar verkligen till mig det ni skriver :-)

När jag nu skriver det här inlägget så hoppas jag att du har den bästa lördgen och att du är riktigt lycklig! Och du - det blir föresten en tunika som vinst i nästa tävling enligt er önskan! ;-)

Puss & Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Och jag blir väldigt GLAD över att du vill skriva och dela med dig, din blogg är ett härligt inslag i vardagen som sprider massor av glädje och värme, tack igen för att du delar med dig!:)



Hoppas att ni får en fortsatt härlig helg:)!

Postat av: IZZAH

ojj vilken söt bild :P

2008-04-25 @ 23:43:51
Postat av: Karolina N

Jag har haft fullt upp i helgen, så nu var det extra kul att få så många trevliga inlägg att läsa "ikapp"! Verkligen nåt jag ser fram emot när man nattat barnen och det blivit lungt här hemma. Ha det så bra, Kram!

2008-04-26 @ 20:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91