God natt alla underbara!


Vi lyssnade på barnsånger och sjöng och klappade händerna tidigare idag och plötsligt kröp Johanna upp i soffan som ser lite "kaos" ut efter att vi sovit "nap" där.  En dag ska jag göra klart mitt "tavelprosjekt".. ;-)

Phuket kl.01.00, natt mot onsdag.

Nu ska jag försöka vara "duktig mama" och komma mig i säng :-) men jag vet hur det brukar bli... efter att jag borstat tänderna så ska jag "bara checka bloggen" också blir jag fast igen..  Men som sagt - jag ska försöka! ;-)

En fantastiskt BRA sak som hänt idag är att jag fått igång min norska mobiltelefon igen! :-) JIG var innom Telenor butiken i Oslo och vips! så fick jag en ny kod. Hade jag vetat att det var så lätt hade jag fixat det för flera veckor sedan så man lär sig något nytt varje dag! :-)

Hoppas att du har en mysig kväll och att du känner dig nöjd med dagen! Imorgon är en annan dag och då tror jag att jag och hjärtat ska ta en tur till beachen, eller så blir det poolen... vi får se vad vi känner för.

God natt & Sov gott så ses vi imorgon igen! ♥

Kommentarer
Postat av: HannaMaria

Ni två är så söta! Älskar att läsa om era dagar! :D Grymt bra stil har du också! ;)

Postat av: Sara - Dagens Positiva

Hoppas ni får en skön natt! :)

2008-04-22 @ 20:38:34
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Caroline

så deilig å ikke vite hva morgendagen bringer!!!bare føle om man er i humør for shopping eller beach! :)

dere får kose dere videre!!!

og fortell gjerne mer om livet ditt (altså historien,hva du har gjort før,bilder av den gamle leiligheten osv.) er SÅÅÅ inspirerende!!!

2008-04-22 @ 20:43:19
Postat av: Sara

mysigt rum!

2008-04-22 @ 21:24:46
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: Isabellas pappa

Jag såg att du skulle och har länkat till mig. Tack så mycket för det;) Hoppas allt är bra med er!

2008-04-22 @ 21:27:35
URL: http://alskadeisabella.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Sov så gott. =)

Tack för att du förgyller min dagar/nätter med din blogg. =)

Sköt om er.

2008-04-22 @ 23:14:45
URL: http://dremas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91