Fab Fredag!


Jag körde "no make up" idag. Bilden är från då vi åt god lunch :-)

Phuket kl. 17.05, fredag em, +32 grader

Det blev en FAB dag på beachen för oss idag! :-)

Vi har stor kost oss på Nai Harn beach och jag har tagit rekord måååånga bilder idag så jag lägger ut ett "helt gäng" senare men nu ska jag sätta på lilla darlingen en ny blöja så hon inte kissar i soffan där hon ligger naken nu ;-) Också ska jag duscha av mig sanden , vi kom nämligen innanför dörren för typ 5 minuter sedan.

Tänk att det är fredag idag - hur lovely är inte det? En hel weekend ligger framför oss! :-)

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Du passar väldigt bra i blått! Hippas ni får en lovely helg. :)

Postat av: Johanna

Hej! Jag undrar vad ni smörjer in Johanna med i den starka solen? Kram

2008-04-25 @ 19:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91