Ett "halleluja moment"!


Jag tycker att det är så snyggt med vita rislampor som hänger i träden :-)

Phuket kl.12.20, måndag, +29,5 grader, nyss regn, nu klarnar det...

Jag hade nyss ett hallelujha moment som Kirsti i Idol brukar säga! ;-) Varför? Jo, för att det är något dumt fel på min pc och jag har försökt att komma ut på nett HELA morgonen, sedan kl. 06, men det kommer hela tiden upp ett "fönster" som inte går att få bort... Men - som via ett mirakel så fungerar allt plötsligt igen. Så det är bäst jag skyndar på och bloggar nu innan det eventuellt kommer tillbaka... Nåt är uppenbarligen fel.. tror min pc måste till doktorn..

Den här bilden passar så bra här för den är ju helknäpp ;-) Det ser verkligen ut som att jag är mitt i ett halleljua moment ;-) Det var en mann som fotade oss igår på väg ner till "Twinpalms" beach club och han lyckades knäppa oss precis då jag skulle förklara att jag var mer upptagen av att han fick med omgivningen, än oss ;-)

Hur som helst - GODMORGON!!! på er kära läsare! :-)

Hoppas natten varit skön och att du känner dig laddad för veckans nya utmaningar!

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra

hoppas du får en bra dag! =)

Postat av: Sara - Dagens Positiva

Hoppas du slipper en trasig pc!

2008-04-28 @ 08:51:13
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91