Ett boktips!



Phuket kl. 12.50 , lördag, +33,5 grader och nu är det tunna moln & sol.

Igår när jag surfade runt, eller hmm.. rättare sagt i dag, för klockan var ju över 03 på natten ;-) så hittade jag den här nya boken från Martina Bonnier  (Modechefen på Damernas Värld) som precis kommit ut.

Själva förpackningen ser ju lyxigt läcker ut så nu undrar jag nyfiket om innehållet är lika "snyggt"?  Får titta närmare på den nästa gång jag är i Sverige! :-) Och till er som är i Sverige och ska ut på stan idag: gå och smygbläddra i den så ni kan skvallra om hur den var till mig sen ;-)

Kommentarer
Postat av: Babything

Jag fick boken hem härobdagen och utsidan och innehållet pratar emot varandra. Innehållet är bara en massa tråkig text, inga bilder alls, lite som en faktabok för jurister...

Postat av: Sara - Dagens Positiva

Förpackningen är ju supersnygg!

2008-04-26 @ 13:35:16
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91