Dobrý vecer!


I tisdags var vi i Phuket town och imorgon ska jag skriva och berätta om den dagen och alla fantastiska ställen vi besökte. Det blir en "printa ut och spara" guide till Phuket Town  :-)

Phuket kl.01.20, natt mot måndag.

Jag misstänker att det är mina mediciner som gör mig så trött...zzzzz.. för jag håller på att somna så det är bäst jag går och lägger mig strax.

Vi har haft vår trevliga granne Lena på middag och suttit ute på verandan hela kvällen och ätit jätte god thai mat medan regnet har öst ner och den ena blixten har avlöst den andra på himlen. För nu då det är så varmt på dagarna så går det åska i princip varje kväll.

Det blev ju föresten så tokigt att min weekend tävling krockade med att bloggen inte fungerar som den ska så - vet ni vad jag har gjort? Jag har shoppat kompletterande vinster till tävlingen och lägger ut den på nytt så fort som jag vet att det fungerar till 100% att skriva kommentarer igen.( Ni som redan tävlat är sjävklart redan med i tävlingen och behöver ej kommentera på nytt).

God natt & Sov så gott mina kära läsare och TACK för alla mejl & kommentarer jag får. You make me happy!

Kram! ♥

P.S Helene är från Tjeckia och hon lärde mig idag att god natt heter dobry vecer på tjeckiska. :-)


Kommentarer
Postat av: Camilla

God natt vännen! På onsdag åker åker jag och Jonas själva till Paris i 3 dagar 10 sedan vi förlovade oss.. Vi ska möte våren i Paris; äta gott och bara jnuta!! Kram!! Ta hand om er och bättra på dig!! Kram Camilla Y

2008-04-06 @ 20:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91