Dagens interiörtips!



Phuket kl.01.05, natt mot måndag.

Som sagt- min kamera var inte helt med mig idag ;-)  Den här bilden tog jag i alla fall inne på resortens SPA som heter "Palm Spa". Där doftade det ljuvligt gott och var en sån där behagligt avkopplande stämning....

Jag tycker att det var en så kul lösning de gjort på väggen att det får bli dagens tips. En spegel + en "blomsterlåda" med blommor i ger en feeling av att det är ett fönster och "ljusar upp" en tråkig "korridor".  Kan passa bra i en hall / entré och på ett badrum! :-)

Kommentarer
Postat av: bella

vilka härliga bilder. Blir lite smått avensjuk på att vara brun! skulle inte sitta helt fel till :)

2008-04-29 @ 18:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91