Dagens & hattar!


Idag hade jag på mig min tunika från Zara (med underklänning från La Perla & shorts från H&M under), och halsband + väska shoppade här i Thailand. Johanna var helt nyvaken med nappen i munnen..

Phuket kl.02.35, natt mot onsdag (måste snart gå och sova.. ;-))

När jag skulle fota dagens före vi åkte iväg så dök plötsligt Johanna upp framför spegeln i sin solhatt :-) Sötisen. Hon gick runt med den jätte länge också speglade hon sig flera gånger. Jag är glad hon gillar sina hattar för de skyddar bra här nere i solen :-)

Och på tal om hattar så shoppade jag en för en månad sedan...


Känner mig så "engelsk" när jag har den på mig. Som att jag ska på ett "afternoon the party" i någons garden ;-)  Den har föresten en stor rosett på baksidan.

Jag tycker det är SÅ kul med hattar men jag använder dem tyvärr nästan aldrig. Önskar att vi gick mer i hatt i Norge & Sverige för det är ju sååå dressat och snyggt till en fin klänning. Lite "pretty woman" ;-)  Min mormor älskade också hattar och hade de på sig jätte ofta, kanske jag har det från henne? :-)

Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Din väska är jättesöt! :)

2008-04-30 @ 09:42:10
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Din väska är jättesöt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91