Dagen idag.


Plösligt blev det dags för lunch och precis då bilden togs så berättade min trevliga granne en så kul sak att jag höll på satt skratta på mig ;-) Vi äter föresten inte i poolbaren längre som ni kanske ser, istället så har nu resortens restaurang öppnat och vi sitter vid barnpoolen = perfekt läge för Johanna.!

Phuket kl. 16.50 torsdag, +33 grader & sol.

Allt blir som bekant inte alltid som man tänkt sig och det är ju det som är så härligt med livet :-)

Som den här dagen tex. Johanna har badat i poolen i flera timmar och jag har suttit och myst och pratat med trevliga grannar och Johanna somnade inte sin förmiddagsnap förren kl. var 16.10 och nu sover hon hur sött & gott som helst och jag sitter ute på verandan under fläktarna och mysbloggar.

Men egentligen så skulle vi ju åka in till Patong i em men det sköna är att det inte spelar någon som helst roll så vi tar bara den turen en annan dag istället :-)

Min hosta är så illa nu att jag faktiskt längtar till läkarbesöket så att jag får något som lindrar den och som gör att jag förhoppningsvis kan sova gott i natt :-)


Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens positiva

Vad härligt att kunna ta dagen som den kommer. Det är lyx! Hoppas att hostan blir bättre efter läkarbesöket.

Postat av: Zandra

Krya på dej! Och ha en fortsatt FAB break! ;-)

Kramis Zandra

2008-04-03 @ 21:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91