The shoes.

168397-1022
Min prinsessas första höstskor.

Här är skorna som vi till slut lämnade butiken med. De var de mest rosa jag kunde hitta i "djungeln" av skor och enligt damen med koll så är dessa skor praktiska och perfekta till sandlåda och annat på dagis och henne litar jag på. Hon ingav respekt! ;-) Ni vet precis så där som när Miranda ska shoppa BH i Sex and the city efter att hennes mamma dött och hon får en riktig sur kärring som hjälper henne så hon blir arg och säger åt damen att gå men allt slutar med att hon inser att damen har KOLL och hon kramar henne... EXAKT så var det jag kände idag! ;-) (ja, förutom att jag inte grät och att min mamma inte dött då.. men ni fattar vad jag menar... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91