Shoe shopping.

168397-1018
Mitt hjärta stor koste sig när hon provade höst skor. Här är vi på "Agnar Hagen Skor" i Bogstadveien. Hon är redan lika glad i att shoppa som sin mamma ;-) Vi hittade 3 par idag och alla är härligt ROSA. :-)

Jag slog kameran HÅRT i bordet några gånger och då vaknade den igen! så, till min stora glädje fungerar den just nu, får se hur länge det varar... OM den gått sönder så är jag glad över att jag snart fyller år ;-)

Nu leker JIG med hjärtat och jag ska skynda att fixa till mig för när hjärtat har somnat ska jag gå ut en sväng och om jag ska få det till så gäller det att jag planerar min tid.

Måste gå nu men jag skriver mer senare och lägger ut fler bilder då, jag är super nöjd med det jag och sessan shoppade till henne! :-)

Kommentarer
Postat av: mia

Ha en super kvæll ute saknar det tisadg och allt
Kramis

2007-09-04 @ 19:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91