September = höstshopping!

168397-1226
Den här fina skinnkjolen (skjørtet) är en av mina favoriter i min garderob. Den är flera år gammal, märket är "Designers Remix Collection", och jag sålde den i min butik. I höst är det ju mer trendigt än någonsin med just en kort skinnkjol så jag är glad jag har den här att ta fram! :-) (mitt hjärta ville vara med på bild..)

September är den BÄSTA höstshopping månaden!

Den här månaden har butikerna (independent stores) fått in alla höstvaror de beställt och därför är butikerna fyllda till bredden just nu av härligt snygga höstkläder! Så - om du ska uppdatera den höstgarderob så tycker jag absolut att du ska prioritera att göra det för lönen den här månaden :-)

I oktober får butikerna in "fest / jul kollektionerna" (vissa jul kollektioner kommer senare) och sen är det ju faktiskt inte länge till reorna/salget startar igen och i december börjar vårkollektionerna att droppa in till butikerna...!

Nu ska jag och min lilla darling göra oss klara och gå ut och titta på det där "uppdraget" jag kanske ska göra.

Njut dagen för den går inte i repris! :-)

P.S detta gäller som sagt independent stores som selger märkevaror som tex Odd Molly, Stella Nova, Heartmade m.fl. Det gäller så klart inte H&M, Zara m.fl. för de får ju in news varje vecka.

Kommentarer
Postat av: Satu

Gud vilken häftig!!
Önskar jag hade råd att shoppa just nu...SNYFT!! Du inspirerar en del.. tihi
hm MEN barnen går iförsta hand just nu. (lever på garantibeloppet 180kr om dan
av föräldrapenningen) INTE KUL!!
ha det!! ;-)

Postat av: Anci

Har i dagarna hittat din blogg! Kul o inspirerande.Går in flera gånger under dagen (om jag är ledig) el. kvällen för att se om du skrivit nåt´nytt.Roligt med alla foton också :)

2007-09-25 @ 13:33:30
Postat av: Stina

Vilken ursnygg kjol, den kommer vara jättefin på dig i höst! Jag har faktiskt shoppat lite idag, lite höstinvesteringar. Alltid trevlig.

2007-09-25 @ 15:51:28
URL: http://girle.blogg.se
Postat av: Mamma till två små pojkar

WOW säger jag bara! VILKEN kjol! Var stolt över att du äger en sån där fin sak! Kramis!!!!

2007-09-25 @ 16:57:34
URL: http://mirvas.blogg.se
Postat av: AnnaStina

Satu-
Vad härligt att höra att jag inspirerar! :) Du får mysa med "fönstershopping" i den perioden du är i just nu också tycker jag att du ska försöka unna dig något pyttelitet i alla fall för det förtjänar du! :) Att vara mamma är en bragd! Kram :)
Anci-
Välkommen! :) Å vad roligt att du tycker om min blogg. Då hoppas jag att vi "ses" här snart igen. Kram :)
Stina-
Ja, den kjolen är FAB.! Vad härligt att du shoppat idag, det är ju bara sååå kul och mysigt att komma hem med nya kläder att förgylla garderoben med. Kram :)
Mamma till två små pojkar-
Thanx söta du! :) Vad kul att du gilar den! Det är ett av de plagg som jag fått klart mest beröm för då har haft den på mig :) Önskar dig en jätte mysig kväll! Kram :)

2007-09-25 @ 19:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91