Rutigt & fint skyltfönster!

168397-1031
Butiken "Zimba" i Bogstadveien. Allt är vackert rosa & brunt men p.g.a. solen blev det lite märklig färg på bilden..

Idag forsatte jag och sessan vår höst shopping och besökte butiken "Zimba" som ligger i Bogstadveien. Här har de tagit in Burberry fr.o.m. denna höst och som ni vet så tycker jag att de har såååå FINA barn kläder. Det här skyltfönstret var bara SÅ fint men tyvärr lyste solen så starkt emot det att alla färger försvunnit på bilden... Allt är egentligen vackert ROSA och brunt.. men tyvärr ser det mest vitt ut..  Fint är det i alla fall! :-) Klänningen längst fram till höger i bild är en favorit!

Jag shoppade en helt  UNDERBAR klänning till min sessa som hon ska ha vid alla festliga tillfällen i höst. Den är bara sååå FIN.. ska lägga ut en bild vid tillfälle..!  Den är inte från Burberry, men jag har tidigare shoppat en jätte fin Burberry klänning till sessans 1års dag och 2 toppar från deras höstkollektion. Som sagt - de har FINA barnkläder Burberry.! :-)


Innan jag fick barn kunde jag inte förstå vänner som har barn som hela tiden valde att shoppa till barnen då de var på resor i stället för till sig själva. Det var totalt obegripligt för mig.. Men idag så förstår jag. Man vill bara shoppa till sin lilla älskling HELA tiden... själv kommer man plötsligt på 2:a plats. ;-)


Kommentarer
Postat av: Bea

Ha, ha, ha ja jag åker ofta in till stan för att shoppa till mig, men kommer istället hem med något rosa till mina två flickor. Känner så väl igen mig;)

2007-09-06 @ 07:37:16
Postat av: AnnaStina

Bea-
Ha, ha, skönt att höra att det är fler än jag :-) Kram! :-)

2007-09-06 @ 21:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91