Rosa shopping.

168397-1005

De här söta prinsesse servetterna sålde jag på min butik Gizmo så varje gång jag ser dem så tänker jag på min älskade butik :-) Jag försöker alltid se till att ha de hemma och de var också de servetter som jag hade på Johannas dop. Nu shoppade jag dem inför det kommande kalaset (har inte bokat datum ännu... men snart så..). Hittade dem på Sia butiken i källaren på NK.

Den söta prinsesse badankan shoppade jag på "Grandma´s". Johanna blev helt "tokig" i den :-) Den piper så sött också är den tydligen extremt god att tugga på nu då tänderna ska fram. Vi ska inviga den i badkaret då vi badar imorgon :-)  (ikväll blev det bara ett blixt snabbt bad...)

Den söta Sia påsen ska jag spara. Jag har "dille" på att spara på fina påsar....! :-)

Kommentarer
Postat av: Sessan

Åhhh nu blev jag nostalgisk.....
Den lilla ankan du köpt har vi en likadan.
Jag köpte den samma dag som vi vart på UL & vi fick veta att det var en liten sessa i magen....
Villken lek korg ligger den i nu??
Måste leta, för den kan ju inte försvinna!!

Postat av: Anna

Haha jag spara med fina påsar...Sen ligger de där på en hög i gaderoben=)

2007-09-03 @ 13:06:27
URL: http://dressingroom.webblogg.se/
Postat av: AnnaStina

Sessan-
Ha, ha :-) jag känner igen det där att man kommer på att man har en leksak men man vet inte var? :-) Jag hoppas att du hittar den för den är ju underbar.! Kram :)
Anna-
Garderoben är ett perfekt "pås ställe" :-) Fina påsar SKA sparas :-)

2007-09-03 @ 21:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91