Oss nyss.

168397-1148
Här står vi utanför vårt vackra blåa näthus precis nyss.  Jag och sessan matchar varandra i våra Hello Kitty tröjor idag.

Nu är vi hemma igen! Så nu är det HÖG tid för min sessa att få sin mat också ska jag öppna blommorna som stod utanför dörren nu då vi kom hem. På TV är min FAVVO TJEJ Sarah Jessica Parker, "Carrie", gäst hos Oprah och visar sin klädkollektion. PERFEKT att det är just idag på min dag! :-) Ska titta på det nu då jag lagar mat, jag älskar att ha TV på köket! :-)

Skriver mer senare! !

Kommentarer
Postat av: Madeleine Gbg

Hej! Grattis på födelsedagen! Vilken härlig start du fick i morse! Nästa vecka är det dags för mig och jag försökte på ett mycket insmickrande sätt förklara tårtan för min sambo!;-) Får se om han förstår piken! Ha det bäst idag!*Kram*

Postat av: Petra

söta ni är! Med matchande tröjor o allt! :)

2007-09-17 @ 17:48:00
URL: http://sotnosen.blogg.se
Postat av: Veronica

Hej igen vännen, idag har vi haft lika kläder på oss, är inte det helt otroligt. Kram på dig. O grattis igen. / Veronica :-)

2007-09-17 @ 18:11:10
Postat av: Madeleine

Åh vad fina ni är. Du är nog den snyggaste mamma jag sett :)

2007-09-17 @ 18:19:58
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se
Postat av: Shopaholicmamman

Ja må hon leva ja må hon leva ja må hon leva uti hundrade år ja visst ska hon leva ja visst ska hon leva ja visst ska hon leva uti hundrade år! Ett fyrfallt leve för AnnaStina! hon leve.. hipp hipp HURRA!! Grattis på födelsedagen du unnderbara människa! ;-) Hoppas du får en underbar dag som du förtjänar.. Massor med kramar T

2007-09-17 @ 18:52:53
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se
Postat av: Åsa

Här kommer en grattishälsning till födelsedagstjejen!! Hoppas du har haft och har en toppendag! kram Åsa

2007-09-17 @ 19:04:59
Postat av: mia

GRATTIS GRATTIS på DIN DAG KRAM MIA

2007-09-17 @ 20:05:40
Postat av: Ida

Vad söta ni är:) Jättestort GRATTIS på födelsedan, hoppas ni haft en toppendag:)

2007-09-17 @ 20:32:05
URL: http://idiiisen89.blogg.se
Postat av: Princess Jessica

UNDERBARASTE FödelsedagsPrinsessa !!
Hoppas verkligen att du blivit firad ordentligt på din STORA dag ! Önskar att vi bodde närmare varandra så att jag kunde ha firat dig idag .... Men jag tror att din söta familj har uppvaktat dig precis så som Du förtjänar.
Jag är GLAD att jag har dig i mitt liv vännen !
Tänker på Dig och hoppas att du firar med bubblor hela natten lång .... ;)
GRATTIS kramisar i massor från mig :)

2007-09-17 @ 21:14:36
Postat av: Tilly

Åh vad fina ni är! Och grattis, ni verkar ha en toppendag!
Of Love Tilly

2007-09-18 @ 07:35:20
URL: http://lillabloggboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91