Mysig stund på Odeon.

168397-1196
Jag och mitt hjärta på Odeon nu i eftermiddag. Hjärtat fick låna min mobil lite, men bara lite.. ;-)

Mitt hjärta myste under en varmt och skön filt och jag tog ett glas vin och hade "girltalk" med min vän Trine. Det passade perfekt med en stund på Odeon i eftermiddag. Riktigt mysigt var det!

TACK så jätte mycket snälla Trine för de otroligt vackra rosorna jag fick! Snäll är du! :-)

Nu är min lilla prinsessa jätte trött så jag håller på att hälla upp hennes kvällbad och sen blir det tidig nattning idag. Jag återkommer då hon somnat.

Önskar dig en riktigt kul kväll! :-)

Kommentarer
Postat av: siri

Varför har du inte kvar din butik?

2007-09-22 @ 17:31:36
Postat av: josefine

så fina ni ær kæra!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91