Mysig lunch på "Barsidan" & ett trevligt möte!

168397-998
Mitt hjärta var på ett STRÅLANDE humör idag men tyvärr lyckades fotografen inte fånga det..

Vi gick från den ena favorit butiken till den andra... nämligen till NK.! :-) Där gick vi runt och myste (sessan vaknade då vi kom dit, tror hon kände lukten av NK och ville vara med ;-) och jag shoppade en jätte söt Burberry topp till sesssan. Jag trodde att jag skulle hitta "hur mycket som helst" till mig själv men jag hittade faktiskt INGENTING vilket var lite märkligt.. ?

Såg inget fint från varken Odd Molly, Honky Dory, Filippa K, Diesel, By Malene Birger (jo! tunikan jag har på mig idag men den har jag ju redan ;-)  men !! nu kom jag på - jag såg ett par UNDERBART snygga skor från "Charel"  (hjälp, nu blev jag osäker.. heter märket verkligen så?) , de var i svart lack med tjock snygg hög klack och en lack rosett fram... De hade jag köpt direkt om jag hade haft pengar över..!

Sen hände en kul sak! :-)

När vi var nere på interiöravdelningen och shoppade söta rosa prinsesse servetter så kommer en jätte söt & trevlig läsare av min blogg fram till mig & Johanna :-) Det gjorde mig verkligen jätte GLAD! :-) för jag är ju så klart super nyfiken på vilka ni som läser är?!? Så  du söta som kom fram till oss - Du gjorde min & Johannas dag!!! :-)

Av shopping blir man hungrig så senare på em hamnade jag och sessan på "Barsidan" som visade sig vara ett riktigt trevligt & bra ställe. Sessan åt köttbullar (se bilden..) och jag tog ett glas vin  och åt sedan med JIG som kom dit och mötte upp oss. Deras dessert: chokladkaka var himmelskt god!!! Så om du bor i Göteborg, eller besöker stan så tycker jag absolut att du ska luncha här! :-)

Kommentarer
Postat av: Prinsess Jessica

Sötnosen:)
Ser ut som ni har det UNDERBART mysigt på eran weekend resa :)
Barsidan var vi många gånger och lunchade på när vi bodde där :) Mysigt ställe och god mat. Känner igen det där med blöjbyten på toaletten och spegeln i taket :)
Min sessa ville mest springa över till cafèet när vi var där :) Så det blev inte så mycket lugn och ro :)
Njut Sverige !!
Godnattis kramis :)

2007-09-01 @ 22:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91