Mitt "gala liv"!

168397-1095
"Fest" bilden är ur någon "Se & Hör" tror jag. Jag (längst bak till vänster) och min kollega stod precis bakom Mr.Bindefeldt & Mr. Lindarw då vi skulle in på en galapremiär i Stockholm. Den svart/vita bilden är från en nöjestidning i Luleå, jag står närmast "Emil", den gamla mannen man gjorde till en "nöjesprofil". Kolla in min frisyr... oh my... det syns att det är en stund sen.. Tror bilden är från 1993.

Skulle precis börja berätta om min härliga tid då jag sprang på glittriga galapremiärer och hade hand om kändisar som kom på besök till Sverige. Men vad händer? Jo, jag fick precis ett sms av en vän som undrar om jag ska komma ut och ta ett glas helt spontant och NU.?!

Och klart jag ska det. Så - nu går jag iväg ut en liten sväng, sen fortsätter jag på det här festliga inlägget. Tycker att det passar så bra att skriva om galor & premiärer på en "lill-lördag" ;-)

Snart tillbaka! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91