Min mamma lyx!

168397-1076
Dagens "Narvesen" shopping.

Jag använder galet mycket av min "egentid" på kvällarna då sessan somnat till att sitta och mysa med mina blader. Det är så avkopplande & inspirerande! Idag shoppade jag nya svenska Mama (min favorit!!), Hus & Hem och, för ovanlighetens skull - Amelia.

Den snygga bilden i mitten är ur Amelia. Modellen har på sig ett FINT halsband från "Nina Sthlm". Det är ett av de smycken som är i den kollektion som jag har agenturen på här i Norge. Lovar att berätta mer om det en dag snart och att då också visa er fler av hennes otroligt vackra silver smycken! :-) Ni kan tjuvkika på hennes hemsida om ni är nyfikna: 
http://www.ninasthlm.com


Jag är STOLT över att representera Nina i Norge! :-)



Kommentarer
Postat av: Stina

Jag tyckte att numret av Mama var riktigt bra, har läst nästan alla artiklar. Fullmatat nummer, så du har mycket bra läsning att se fram emot om du inte redan har börjat läsa. Ha en trevlig kväll!

Postat av: Linda

spännande! väntar nyfiket på fortsättningen!

2007-09-10 @ 20:19:27
URL: http://lindarling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91