Min Luella var en present till mig själv.

168397-1034
Jag shoppade den här väskan på butiken "Stig P" i Köpenhamn. När jag hittade den så hade jag aldrig hört talats om "Luella"... tyckte bara att det var en SNYGG väska. Minns inte helt när jag köpte den? ...tror det var i 2005..men det kan också ha varit i febr. 2006.. hmm.. teflonminne.. ;-) (=inget fastnar..)

Jag kom på att ni säkert blev så nyfikna på hur min Luella ser ut så.... here it is.! :-)

Jag ÄLSKAR handväskor!!!!! De år jag hade min butik var jag på modemässan i Köpenhamn varje år i februari och i augusti. Varje gång jag var där så gav jag mig själv en ny handväska i "present" som tack till mig själv för att jag jobbat så galet mycket (typ 7 dagar i veckan och dygnet runt..). Det blev oftast en Gucci men en gång blev det den här från Luella :-)

Tänk på det att det är viktigt att belöna sig själv när man varit duktig. Boka in SPA, köp dig en flaska champagne på en tisdag, ge dig själv en ny topp eller lägg lite pengar i spargrisen så att du kan ge dig själv en resa en dag... Vi tjejer kan vara lite dåliga på att tänka på  oss själva för vi passar oftast på "alla andra" men glöm inte bort att DU är fantastisk och förtjänar en härlig belöning just därför! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91