Mamma läsning.

168397-1006
Shoppade den här boken på "Akademibokhandeln".

Jag hade läst om den här boken så jag blev så GLAD då jag plötsligt såg den inne på en bokhandel! :-) Jag är väldigt glad i den här typen av böcker för jag tycker att det är så kul att läsa om andra mammors upplevelser i det fantastiska baby/barn livet.

Jag har höga förväntningar på boken så jag ser fram emot att börja läsningen....! Lovar att ge betyg i form av "prinsessekronor" (1 krona = dålig, 10 kronor = FAB!! löp&köp) då jag läst klart. :-)

Kommentarer
Postat av: Linda

TACK för tipset! Visste inte ens att den fanns?? Fattar inte att jag har missat det... men you know, man kan ju inte vara vaken på ALLT. Gillar hon Carina, tycker att hon är en cool morsa! Ni verkar ha haft en myshelg! Ha en bra dagisdag imorrn! KRAM Linda :-)

Postat av: Prinsess Jessica

Jag har inte kommit i säng än .... :)
TACK SNÄLLA för tipset !! Jag klickade hem den direkt när jag fick se det här :) Tänk vad FANTASTISKT att få härliga boktips "mitt i natten" :)
Krameli :)

2007-09-02 @ 22:09:34
Postat av: AnnaStina

Linda-
Varsågod för tipset! :-) Jag gillar också Carina, tycker att hon gör ett strålande jobb med tidningen "Mama" så nu ser jag verkligen fram emot att läsa boken :-) Kram.! :-)
Prinsess Jessica-
Ååå så underbart att jag kunde inspirera till lite shopping "mittinatten". :-) Puss & Kram! :-)

2007-09-03 @ 21:38:31
Postat av: mormor

fantastiskt roligt att få vara med och läsa om vad som händer Er .Varje dag lika underbart.Tyvärr för långt borta för kramar.

2007-09-04 @ 20:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91