Jätte mysig eftermiddag!

168397-1213
Här säger vi "Hej då" till Josefine & Elian i hallen nyss.

Oj, oj vad stressig det blev här tidigare idag. Jag bjöd hem min sötaste vän Josefine och lilla Elian på lunch hos oss kl. 14 och eftersom jag hade ett litet städjobb att göra innan jag vågade släppa in någon här så blev det "full fart" kan jag lova.

Jag dammsög, torkade, plockade, kastade in saker i garderoben (smart trix ;-) , fixade iordning mig själv, fixade iordning hjärtat etc etc. Och när de kom så gick jag ut och handlade och sen bjöd jag på den goda räkpastan men det blev nästan middagstid innan maten var klar men vad gör väl det när man  har så trevligt?!

Det var hur mysigt som helst att ha dem här på besök för det var jätte länge sen sist. Jag ska lägga ut fina bilder från vår em senare för nu har jag en jätte trött liten förkyld prinsessa här så jag ska genast göra oss klara och sen ska vi gå ut en tur så att hon får sova.

Bloggar mycket mer i kväll! :-)

Kommentarer
Postat av: maria

måste få akuttips, har precos bestämt att jag ska på dop i helgen, en liten prinsessa som ska döpas.
har du nåt bra tips på present?
måste passa en studentekonomi ;)
din blogg är underbar!
kram

2007-09-24 @ 14:41:26
Postat av: Angel

Vad söta ni är

Postat av: Mamma till två små pojkar

Låter som en supermysig eftermiddag! Önskar vi hade kunnat vara med och bidrag lite =)

2007-09-24 @ 16:58:54
URL: http://mirvas.blogg.se
Postat av: Trine

takk vennen, for at du er der for meg!! Du er best! Setter uendelig stor pris på vårt vennskap. Evig takknemelig for at jeg har deg i livet mitt!

2007-09-24 @ 17:57:19
Postat av: emmzy

åååh din blogg är så härlig.. och vilken underbar lägenhet :)

2007-09-24 @ 18:19:12
URL: http://emmzy.blogg.se
Postat av: sessan

Åhh vad mysigt de lät!!
Tittar innom dig en tur men lägger inte igen så många komentarer då jag myser med min familj ;D
Tänkte på dig i dag då jag shoppade den sötaste Hello Kitty regn jackan med sydvest till min prinsessa (ligger på bloggen) !!
Massa kramar till er båda
& ha en fantastisk kväll

2007-09-24 @ 18:23:05
URL: http://sessanochprinsessans.blogg.se
Postat av: josefine

SÖTA ÄLSKADE DU! Jag hörde mobilsvaret ifrån i lördags nu hahaha så gullig du är. Jag ler varmt här nu =) Hoppas hjärtat somnar sött nu, KRAMAR! o TACK för idag!!!

2007-09-24 @ 18:46:45
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: AnnaStina

Maria-
Förlåt att jag inte svarade dig igår. Mina doptips är: ett fint litet smyckeskrin med en prinsessekrona på (finns i välsorterade guld/smyckebutiker), ett "kit" där de kan gjuta av babyns fot / hand i gips (finns på tex hobby butiker, barn butiker etc.), "Den silvriga Barnkammarboken" - en super bra sångbok med CD i, jag fick den till min prinsessa då hon föddes och det har varit en av de bästa presenter vi fått! Barn älskar sång & musik!. En liten spargris som det står "Little princess" på (finns i barnbutiker / guldbutiker med bra urval). Om du bor i Stockholm så kan jag ge dig konkreta tips på var du kan shoppa alla dessa saker?! Hoppas att mina tips är till hjälp! Önskar dig en underbar dag! Kram! :)
Alla ni andra som skrivit till mig -
jag svarar senare. Nu ska jag hoppa i duschen!

2007-09-25 @ 07:32:23
Postat av: maria

kanon tips! smyckesskrinet föll jag direkt för, bor i halmstad, men tänkte ta en tur genom gildsmedsaffärerna imorgon. så håll tummen för att jag finner det :)
önskar er en findag!
STOR KRAM!

2007-09-25 @ 08:26:56
Postat av: maria

kanon tips! smyckesskrinet föll jag direkt för, bor i halmstad, men tänkte ta en tur genom gildsmedsaffärerna imorgon. så håll tummen för att jag finner det :)
önskar er en findag!
STOR KRAM!

2007-09-25 @ 08:27:10
Postat av: AnnaStina

Angel-
Tack söta du! :)
Mamma till två små pojkar-
Ja, vi hade verkligen en super mysig eftermiddag :) Hoppas att du har en trevlig kväll i kväll?! Kram! :)
Trine-
Vännen min! Tusen miljoner TACK för fina ord, de värmer verkligen! Jag blir rörd när du skriver så fint om mig till mig :) TACK! sötis. Du vet att jag alltid finns här för dig, that´s what friends are for! ;) Sköt om dig så jätte mycket darlingen! Kramar! :)
Emmzy-
Tack så jätte mycket!!! :)
Sessan-
Exakt den regnjackan shoppade jag till min sessa i Luleå i somras så jag hade bild på den på min blogg då. Tror att det var i juli månad faktiskt. Den är underbart söt! :) Hoppas att ni njuter Stockholm för den staden är bara den bästa! Kram :)
Josefine-
Ha, ha, ha hörde du det inte förren nu? Jag var på riktigt jätte orolig ska du veta ;) Kram! :)
Maria-
Å vad bra att du gillade mina tips. Håller tummarna för att du hittar ett fint smyckeskrin! Kram! :)

2007-09-25 @ 19:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91