Hög tid att säga "god natt!" nu...

168397-1161
Mitt hjärta tidigare idag då hon plötsligt bara la sig ner i vardagsrummet... Förkyld och trött tjej är hon här.. men lika söt som alltid i mina mamma ögon :-)

Då är det redan ny dag och jag har inte kommit mig i säng ännu.. Så nu ska jag ta och göra iordning några saker jag ska posta imorgon och sen ska jag sova hur gott som helst.!

Jag och mitt hjärta var föresten på Mc.Donalds idag och en av tjejerna som jobbar där ger så ovanlig service för att vara på Mc.D att jag blir lika överaskad varje gång. Hon hälsar glatt & trevligt och frågar hur jag har det? och hälsar på Johanna (som hon kan namnet på!) och jag får alltid gå och sätta mig också kommer hon ut med min mat på en bricka efter en liten stund..

Och idag kom hon t.o.m.  fram och stod och pratade hur lääänge som helst när vi åt. Ett sånt bemötande förväntar jag mig att få på tex Odeon eller Bölgen & Moi där jag är ofta och där priserna är annorlunda (jag menar - de är ju RIKTIGA restauranger..) men inte på ett snabbmatställe där det är hur mycket folk som helst som kommer och går..

Hon är udda tjejen för att hon gör så och det är beundransvärt! Tänk vad mycket trevligare det vore om fler var som henne på den typen av matställen! :-)

Nu säger jag god natt och sov gott så ses vi imorgon. Då är det "lill lördag", IGEN! Hur FAB är inte det?! :-)

Kommentarer
Postat av: karin

aw, vilken sötgröt!

Postat av: AnnaStina

Thanx! :-)

2007-09-19 @ 22:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91