Hemma hos oss.

168397-1171
JIG i vårt kök en kväll i vintras... Jag är sååå glad över att vi har en öppenspis på köket för det är hur mysigt som helst. Och att ha en TV på köket är också super! Dörrarna bakom JIG går in till stuen /vardagsrummet och till höger om TVn är gången / hallen. Jag står och fotar vid spisen /konfyren.

Ni är jätte många som har efterfrågat fler bilder från vår lägenhet. Jag har lagt ut bilder från vardagsrummet, Johannas rum och sovrummet i tidigare inlägg under de månader  jag bloggat men jag misstänker att ni är många nya läsare som inte har sett dem?! Så - därför lovar jag att städa till här hemma så att jag kan ta fina bilder och visa er! :-)

Ska göra mitt bästa för att få lagt ut bilder innan veckan är slut!

Nu är kl. 23.30 och tro det eller ej men det här blir kvällens sista inlägg. Jag var uppe så galet sent igår (02.30...) så därför är jag trött mama nu. När jag sitter här och skriver så hör jag mitt lilla hjärta hosta då och då, stackars liten som upplever sin första förkylning ever.. Jag hoppas hon är bättre imorgon!

Sov så jätte gott alla glada och kom ihåg att imorgon är det en ny dag att förverkliga sina drömmar på! :-)

God natt!

Kommentarer
Postat av: Victoria

men gud jag blir nästan arg av avundsjuka nu när jag ser hur fint hem du har! :D haha!

Postat av: Angel

Jättefint kök,

2007-09-20 @ 06:00:34
URL: http://angelsmode.blogspot.com/
Postat av: Camilla

Åhh.. där skulle jag vilja sitta en julaftonsmorgon och bara mysa, och förstås en massa andra dagar också. Eldstad i någon form är ljuvligt.

2007-09-20 @ 06:43:45
Postat av: Tobias

Mysigt med middag :)

2007-09-20 @ 07:20:35
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: AnnaStina

Victoria-
Ha, ha :) Vad kul att du tycker att vi har så fint! *kram* :-)
Angel-
Tack sötis! :-)
Camilla-
Ja, det är såååå mysigt med en öppenspis på köket. Den skapar så god stämning och speciellt kring juletid.! :) *kram* :-)
Tobias-
Ja, jätte mysigt! :-)

2007-09-20 @ 08:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91