Happy day!

168397-1128
Oss på Odeon i em. Mitt hjärta ser lite överaskad ut... sötisen..

Jag och hjärtat skulle på R.O.O.M. idag och mysa och titta på höstutställningarna och shoppa lite smått & gott till köket (jag har "städaköketprosjekt" i helgen (också!) ) Så vi skyndar iväg till t-banan och jag inser att bara skulle hinna var där ca 15 minuter  före de stänger (kl.16) men jag visste exakt vad jag skulle shoppa så det var lugnt.

Men vad händer? Jo, eftersom  vi inte åker t-bana så där jätte ofta så hoppar vi på FEL tåg !  Så - det var den R.O.O.M. turen det..  Bestämde mig direkt för att jag ska åka dit och mysa på måndag, det passar bra att göra det då :-)

Efter vårt lilla "t-bana äventyr" så mötte vi upp Trine på ett soligt Odeon. Där var det som vanligt massor med folk men vi hade turen att få en skön soffa så vi myste med girltalk och min lilla sessa mumsade på pommes och vinkade till ALLA.

Nu ska jag ta och byta om så att jag kan ligga på golvet och leka med mitt hjärta :-)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Pretty girls :)

Postat av: Linda

nu är det höst! och Anna Stina har bytt sin somriga rosa look mot en svart! :D fina ni är idag! trevlig helg!

2007-09-15 @ 21:44:20
URL: http://lindarling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91