Godmorgon "lill lördag"!

168397-1162
Så här ser Zaras nya interiör kollektion ut. Den ska lanseras innom kort.

Nu har vi en ny fräsch dag att fylla med glädje! :-) Så - ENJOY!!!!

Mitt hjärta är fortfarande en förkyld liten tjej och nu har förkylningen smittat av dig på både mig och JIG också så just nu är vi hemma här alla 3. Det är en obeskrivlig  LYX!!!!!! att få ta morgon duschen i lugn och ro då JIG leker med hjärtat och nu ska jag vara lite snabb här och rulla håret också medan jag har chansen att göra det utan en liten sötis som drar ut ALLA lådor på badet och kastar ut mina smycken på golvet så att alla små fina kristaller lossnar... ;-)

Snart tillbaka!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet du om Zara Home öppnar i sthlm el är det bara oslo?

2007-09-19 @ 09:11:13
Postat av: Mi

Ser ju ut som en lovande kollektion :)
Ha en fin dag och krya på dig/er!
// Mi.

Postat av: KimJ

så jävla fint sovrum! :D kolla in på min blogg om du gillar Vegowrap, asiatisk svampgryta eller lax omelett! billiga och snabba rätter! Ha det bra! :D

2007-09-19 @ 09:54:33
URL: http://Kimj.blogg.se
Postat av: Shopaholicmamman

Åhh det ska jag skriva om i min blogg hihi.. kan jag låna bilden? hihi.. Ha en underbar dag.. massor med kramar till er!

2007-09-19 @ 10:13:20
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se
Postat av: madilene

hur rullar du håret? vad använder du för produkter?
jag skulle själv vilja göra det till vardags men har alltid trott att det tar sån tid... men du verkar göra det varje dag!

2007-09-19 @ 10:39:52
Postat av: Anna

Hej! Kul att zara home börjar etableras utanför Spanien! Jag har shoppat världens bästa Lakan, Påslakan, fina kuddar och överkast på Zara Home varje år i Spanien för det är en SÅ bra butik! Tror du kommer gilla den!

2007-09-19 @ 11:03:09
URL: http://pannis.blogg.se
Postat av: AnnaStina

Jag tycker också att det ser ut som en super snygg interiör kollektion :-) Tyvärr så anar jag inte "när/var/hur" den ska lanseras? Hittade bilden och info om det på Damernas Världs hemsida men nu när jag gick tillbaka dit så kan jag inte hitta informationen..? Tror tyvärr att det dröjer till den lanseras i Norge eller Sverige. Men den som väntar på något gott..! :-)
Shopaholicmamman-
Söta du! SJÄLVKLART kan du kopiera bilden! :) Jag har själv kopierat den från Damernas Värld. Hoppas att du har haft en fantastisk dag? Hur går det med hus köpet? *kram* :)
Madilene-
Jag har lagt ut bild och skrivit om hur jag rullar håret en gång tidigare på min blogg. Tror du hittar inlägget i augusti månad :) Jag rullar upp fuktigt hår (sätter lite mousse i håret också) på kardborre rullar som jag shoppat på H&M. Jag mixar större och mindre rullar. Det tar TIIIID att rulla håret men jag har gjort det så många år att jag är gör det på ren rutin :) Men de dagar jag inte rullar håret så sparar jag ca 45 min- 1 tim. Men jag gillar lockarna & volymen rullarna ger så jag tycker absolut att det är värt tiden! :) Jag rullar nästan varje dag och jag tycker absolut att du ska köpa hem rullar och testa! *kram* :)
Anna-
Å så kul att du har shoppat deras interiör ting! :) Jag längtar jätte mycket efter att de börjar sälja produkterna här i Oslo så att jag får se dem... :) Men jag tror som sagt att den lanseringen dröjer. *kram* :-)

2007-09-19 @ 22:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91